Wat zijn de verzendkosten?
Onder de Euro 50 orderwaarde betaald U in Nederland Euro 4,95 verzendkosten voor een zending met Track & Trace. Wij versturen NIET naar België.
Onder de Euro 125 orderwaarde betaald U Euro 9,95 verzendkosten naar deze landen: Duitsland
Onder de Euro 125 orderwaarde betaald U Euro 16,95 verzendkosten naar deze landen: Verenigd Koninkrijk & Frankrijk.
Onder de Euro 250 orderwaarde betaald U Euro 19,95 verzendkosten naar deze landen: Italië, Spanje, Oostenrijk, Polen & Luxemburg
----------------------------------------------------------------------------------------
Onder de Euro 250 orderwaarde betaald U Euro 34,95 verzendkosten naar deze landen: rest van Europa (NIET BESCHIKBAAR)
Onder de Euro 250 orderwaarde betaald U Euro 39,95 verzendkosten naar deze landen: rest van de wereld (NIET BESCHIKBAAR)
Naar welke landen versturen jullie?
Momenteel versturen we alleen naar Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, Luxemburg, Polen, Oostenrijk en de UK.
Kan ik een bestelling herroepen en hoe stuur ik het retour?
Het recht van herroeping is een recht voor consumenten. Het geeft U recht om binnen 30 dagen het bestelde artikel of een deel van de bestelling terug te sturen naar de verkoper. Wij betalen U dan het aankoop bedrag en de oorspronkelijke verzendkosten terug indien de bestelling compleet terug komt (niet de retourkosten). Indien de bestelling deels worst herroepen krijgt U alleen de aankoop terugbetaald van het teruggestuurde product zonder de verzendkosten (indien U een of meer producten behoud).
Let op: het herroepingsrecht is alleen voor consumenten en is dus NIET geldig voor bedrijven, ZZP'ers, stichtingen of zakelijke aankopen. Zie voor meer informatie: www.juridischadviesvoorbedrijven.nl/blog/2013/10/herroepingsrecht-consumenten-wet-koop-op-afstand
Bepaalde producten, dit is bepaald in de wet, mogen NIET geretourneerd worden: hygiëne producten, voedsel, artikelen met een beperkte houdbaarheid qua THT datum, persoonlijke verzorgingsproducten zoals creme, olie, zeep, gel, pleisters, etc. en producten wanneer de vacuüm-seal of breekzegel verzegeling na levering is verbroken. Want na verbreken van het zegel/vacuüm kunnen wij niet meer nagaan of de inhoud nog compleet is. Wij als verkoper hebben dan het wettelijke recht om waardevermindering tot wel 100% toe te passen op de terugbetaling van uw herroeping.
Voor producten waarbij gebruikssporen zichtbaar zijn en/of er zand/haren/vuil/water/stof/lucht/etc. op of door het artikel is gegaan of op het artikel is gekomen en voor producten die incompleet, beschadigd, zonder showdoos, zonder handleiding, etc. terugkomen geldt dat wij een waardevermindering bij u in rekening kunnen brengen tot 100%. U bent namelijk aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Herroepingen kunt u, alleen nieuw en met vacuüm-seal en verpakking 100% intact ongeopend, voor eigen rekening en kosten opsturen via elk PostNL, DHL of DPD punt, o.v.v. het ordernummer, terugsturen naar:
cbd-products.nl
Singel 32
6584 BH MOLENHOEK
Nederland
Ik wil een incomplete, beschadigde of verkeerde inhoud in de zending melden
Bij een beschadiging of een lekkage van een product:
Gelieve ons een E-mail naar sales@cbd-products.nl te sturen met een scherpe foto waarbij we het probleem duidelijk kunnen zien en de producten kunnen herkennen. Gelieve onze doos en de pakbon mee te nemen in de foto zodat we kunnen zien wat er precies is gebeurd zodat we dit bij onze transport verzekering kunnen verhalen.
Aan de hand van deze informatie kunnen wij zien wat we dienen te corrigeren door een nalevering naar U te sturen of een deel terug te betalen (indien er even geen voorraad is en U geen back-order wilt).
Bij een manco in uw bestelling:
Gelieve ons een E-mail naar sales@cbd-products.nl te sturen met een scherpe foto waarbij we de doos en de inhoud kunnen zien. Alle orders die wij versturen worden door ons gewogen en door de vervoerder ook nog eens. Aan de hand van deze informatie kunnen wij zien en dubbel controleren of er daadwerkelijk een manco in de zending was en we zullen dit dan U met U corrigeren door een nalevering te sturen of een deel terug te betalen (indien er even geen voorraad is en U geen back-order wilt).
In welke landen en voor hoeveel Euro maximaal kan ik 'achteraf betalen'?
Momenteel bieden we 'achteraf betalen' aan via Billink en alleen in Nederland. Het maximale te bestellen bedrag is 500 Euro incl. BTW. Bedragen hoger dan 500 Euro dient U met een andere betaalmethode af te rekenen.